Välitän susta enemmän ku pitäs, oot sotkenu mun koko maailman, mun koko olemuksen.

Mun mieli ja ajatukset pyörii sun ympärillä ja mua hävettää, miten voi tuntuu tältä.

Oon kuin joku pikkutyttö ja mun on pakko saada sut.

Mitä mulle tapahtuu?

Vihaan itteeni sun takii, mut silti haluun et tuut pelastaa mut ja viet mut kotiin.

En haluu olla heikko mut saat mun muurit huojumaan, tiiän et ne pitäis kaataa mut mua pelottaa et et enää tunnista mua jos tuun ulos täst kuoresta.

En oo ikinä antanu kenenkään vaikuttaa muhun tälleen.

Must tuntuu et voisin antaa sulle kaiken, koko maailman, enkä ees tarttis mitään takas sulta.

En mä voi tuntee näin, ei tää oo mun tapasta ja mä haluisin kertoo sulle tän kaiken mut en ees pystyis kattoo sua silmiin eikä sanat tulis suusta.

Tekis vaan mieli unohtaa sut mut en voi.

Kun me puhutaan se on mun päivän paras kohta ja nyt kun joudun olee ilman sua nii mun olo on helvetin tyhjä.

En mä tiiä mitä mun päässä liikkuu, oli vaan pakko muuttaa tunteet sanoiks.